Mystery of Cursed Ground
Penduduk Virginia hampir tidak dapat bertahan selepas kehilangan sumber air dan makanan mereka yang secara misteri. Para Raney bergegas mengubahsuai infrastruktur mereka secara kreatif untuk memberi mereka keyakinan melengkapkan kabin impian mereka.