New-Stalgic Restoration
Tiga beradik kembali ke Laurel untuk mencari tempat yang cukup besar untuk menempatkan semua keluarga mereka semasa melawat ayah mereka. Ben dan Erin menghadiahkan mereka Victorian bersejarah yang terletak betul-betul di bandar.