A Little Spark Can Go a Long Way
Melalui jalan besar Wetumpka, Ben dan Erin dapatkan bantuan Steve Ford dan Tamara Day untuk hias kedai. Manakala pasangan Napiers tambah unsur dramatik dan fungsi pada sebuah rumah bergaya Craftsman milik dua orang wanita dinamik yang minat teater.