Holiday Whimsy
Jesse Palmer meminta pembuat kek membuat pencuci mulut Mont Blanc luar biasa. Kemudian, pembuat kek mengagumkan hakim Carla Hall, Duff Goldman dan Nancy Fuller dengan Willy Wonka dalaman mereka apabila mereka menggantung kek terbalik di udara!