Killer on the Run
Semuanya terbongkar apabila seorang suspek pembunuhan yang menahan sepupunya sebagai tebusan mengetuai polis mengejar melalui bandar. Seorang polis baru mengejar kereta yang bertindak pelik jauh ke dalam paya Florida.