Pad Thai of Silence
Ae kehilangan pendengaran ketika masih muda, dan kehidupan menjadi sukar. Menghadapi penolakan setiap kali mencari kerja, dia diberitahu kesukaran berkomunikasi adalah penghalang. Namun Ae tekad untuk berdikari.