Coming Home to Old Hawaii Charm
Seorang warga asal Maui bermimpi untuk kembali ke pulau itu selepas lebih 40 tahun tinggal di tanah besar. Kini setelah anak-anaknya dewasa, dia meminta kakaknya membantu mencari rumah yang sempurna berhampiran pantai dengan "pesona Hawaii lama."