Fog of War
Dengan kurang seperempat kuota sirip biru masih boleh ditangkap, perubahan cuaca memaksa kapten ubah strategi mereka. Ketika Tyler cepat menangkap tiga ikan besar, Joe terbang - dia melihat seekor tuna terasing, kemudian bergegas mencarinya di laut.