Josh Allen, Pemain Paling Berharga NFL mengetuai pasukan Bills di kem latihan di Rochester, NY. Pemain pertahanan, Tre'Davious White, teruja untuk kembali beraksi, manakala pemain barisan serangan, Dion Dawkins, meluangkan masa bersama keluarganya.