Frankendozer
Untuk dapatkan emas Australia Creek, Parker gunakan alat ganti pelbagai mesin untuk membina "Frankendozer". Keluarga Beets berdepan banjir kilat di Sungai Indian. Terdesak, Rick menuju ke kawasan lebih tinggi untuk melombong emas tetapi terpaksa berhenti.