Broken and Stranded
Selepas kemalangan bot udara, Dustin dan keunya terkandas. Apabila bekalan mula berkurangan -- kru didorang hingga ke had mereka ketika mereka terdesak mencari batuan dasar dan emas tebal yang cukup untuk menyelamatkan masa depan perlombongan mereka.