Unfinished Business
Selepas penemuan, Dustin tahu banyak lagi emas enam aunsdi dalam jangkauan, membawanya ke tapak maut yang mengalahkannya musim lalu. Untuk mencari ketulan emas yang mengubah hidup itu bermakna menangani pencapaian kejuruteraan terbesar mereka lagi.