Crisis at the Creek
Dengan pasukan itu bergelut, rakan perniagaan Dave tiba di tuntutan untuk memerhatikan operasi. Tetapi kehadirannya menimbulkan ketegangan apabila dia mengenal pasti salah seorang pelombong sebagai pautan lemah.