Giliran Molly Yeh untuk jadi tuan rumah kelab buku masakannya, dan tema minggu ini: buku masakan gereja Barat Tengah. Dia menyajikan Hotdish Ham dan Kacang, Salad Gelatin Beralkohol, Salad Hijau Barat Tengah dan Bar Jutawan Miso untuk pencuci mulut!