Fancy Farm Dinner Party
Molly Yeh mengadakan makan malam mewah!Molly menarik perhatian dengan Beef Wellington lembutnya yang dihidangkan dengan Sosej keju dan Nasi Liar Hotdish. Untuk pencuci mulut, dia ada Lavender Panna Cotta yang cantik dengan Pretzel Shortbread yang masin.