Raffy's in the House
Mak Cik Raffy menyertai Giada De Laurentiis di dapur untuk seharian berseronok manakala kakaknya, Eloisa, menyertai mereka untuk mencuba hidangan keluarga iaitu Polpettone Two Ways, Quinoa Pilaf dan juadah Mak Cik Raffy, Pic dan Beri Biru.