Just Be a Queen
Bailey, Nabela dan keluarga mereka pergi ke Denver di saat yang lain memulakan persiapan terakhir mereka untuk hari besar. Vinny, Noah dan Nabela mendapatkan bantuan saat akhir daripada ibu-ibu drag mereka.