Mockingbird
Tyrion berurusan dengan sekutu yang meragukan. Daario merayu kepada Dany agar Dany izinkannya lakukan apa yang dia cekap. Amaran Jon tentang kedudukan Wall tidak diendahkan. Brienne mengikut hala tuju baru bersama Pod.