You Give Love a Bad Name
Ashley dan Mohammed mencari nasihat perkahwinan. Laurie menerima berita buruk daripada adiknya. Elmer dan Lindsey mengadakan parti pendedahan jantina. Lensa berhadapan dengan Kris selepas menemui mesej yang mengganggu dalam telefonnya.