Darren berlepas dari Gemas ke Kelantan, mengembara melalui hutan, terowong dan pekan-pekan kecil. Nikmati pemandangan laut yang menakjubkan, perhatikan bagaimana "wau" dibuat dan dengar kisah di sebalik "nasi tumpang."