A Costly Venice Flip
Sepasang ejen hartanah ingin lakukan ubah suai bernilai jutaan dolar, dan ada banyak idea besar dan mahal untuk reka bentuk. Tarek memberi nasihat untuk menjimatkan peruntukan, atau ubah suai terbesar mereka boleh berubah menjadi kegagalan terbesar.