Location, Location, Laundromat
Sepasang suami isteri yang sudah 13 tahun mengubah jual masih bergelut untuk menjana wang. Selepas mendapati hartanah terbaru mereka berkongsi jalan masuk dengan kedai dobi, Tarek perlu mengajar mereka untuk memperharui pandangan ubah jual mereka.