Lucky Lakewood
Tarek dan Christina kembali ke Lakewood, California, untuk mengubahsuai rumah. Walaupun mereka selalu bernasib baik di kawasan kejiranan ini dengan membuat keputusan reka bentuk yang berisiko, mereka akan segera mengetahui jika nasib itu akan habis.