Trash or Treasure
Ken dan Anita membeli sebuah rumah, yang tidak kelihatan, di kawasan tumpuan hartanah Alpharetta, GA. Mereka segera sedar bahawa cabaran yang menanti adalah besar dan harus memutuskan sama ada mengatasinya atau putus asa.