Chip siapkan pembinaan dan Jo mula hias rumah. Untuk meraikan sepuluh tahun Fixer Upper, Jo rancang kejutan besar untuk Chip, iaitu tetamu istimewa Tim Tebow dan Robert Griffin III. Dia juga terkejut dengan kehadiran lebih ramai kawan!