Dengan pembinaan selesai, masanya tiba untuk Jo dan pasukan menghias ketiga-tiga tingkat, serta restoran atas bumbung, dengan perabot tersuai dan penemuan antik sebelum hari pembukaan, namun kemajuan mereka terhalang oleh masalah lif yang tidak dijangka.