Floors, Doors and More
Bersama-sama pasukan penggayaan, Jo kembangkan visi untuk istana dan luluskan karya artisan ditempah khas. Chip menemui cabaran baharu untuk binaan yang boleh diselamatkan dan dipulihkan kepada kegemilangan asal, dan binaan yang tidak dapat diselamatkan.