Amping Up the Mess and Money
Matt hadapi timbunan milik bintang rock untuk mencari gitar klasik, trak 50-an serta Harley yang jarang ditemui. Saiz timbunan dan logam berkarat membahayakan pasukan. Pertaruhan Matt mungkin membuahkan hasil apabila mereka menemui mesin slot vintaj.