Round Six: Community Men
Pemburuan Chicken Man semakin meningkat apabila dia menjadi berita muka depan, yang menggagalkan misinya untuk membersihkan namanya. Detektif Hudson bekerja di luar undang-undang untuk memajukan kesnya dan untuk membuktikan Chicken tidak bersalah.