Scamborghini: The Lambo Beater
Newbern, Cotten dan Finnegan cuba mengalahkan Lamborghini Gallardo dengan kereta yang jauh lebih murah. Berbekalkan kereta kit Countach yang berasaskan Fiero, mereka masukkan V8 baru dan menghadapi Lambo di litar.