The Big 5 - Ranger in 4 Days
Lima haiwan legenda dalam lima hari! Fritz Meinecke dan Martin Rudloff mencari lima haiwan legenda di Afrika Selatan. Adakah mereka akan berjaya mencari dan merakam lima haiwan paling berbahaya di Afrika?