I Can’t Smile
Brenda ambil risiko pembedahan besar untuk cuba mendapatkan senyumannya kembali. Pakar bedah Vijay cuba bina semula hidung Lana dan keyakinannya selepas serangan anjing ganas. Dan Meghan jalani pembedahan untuk meluruskan rahangnya yang miring.