No Secrets Between Sisters
Anna dan Lucy komited untuk hamil secara semula jadi. Brooke menyelitkan dirinya ke dalam hubungan Baylee. Patrix ke janji temu dengan bantuan kakaknya. Jessica berusaha untuk bergaul dengan teman lelaki Christina.