Ghost Town
Phil dan Jess menyiasat pekan lombong tinggal yang dihantui penduduknya lebih satu abad yang lalu. Mengembara jauh ke dalam lombong terpencil di bandar itu, mereka membongkar rahsia pekan yang berlumuran darah dan pelbagai aktiviti paranormal.