Welcome to the Real Derry
IT menampilkan beberapa lokasi menakutkan berdasarkan mercu tanda sebenar di Bangor, ME. Apabila Heather dan Phil mengetahui banyak kawasan tersebut ada kisah hantu sebenar yang mengerikan, mereka mesti menyiasat sendiri dakwaan penduduk tempatan.