Selfish Desires
Rebecca Osborne kelihatan menawan ketika mengejar duda Jerry Barker, tetapi bencana menanti. Anak-anak Jerry amat gusar apabila mereka mendedahkan rahsia gelap ibu tiri mereka, tentang apa yang akan berlaku kepada ayah mereka yang penyayang.