He Looks Like the Killer on TV
Margie Bult menganggap suami keduanya terlalu baik dari awal lagi, apabila rakan menyuruhnya menonton TV dan dia lihat pelarian bernama Paul Steven Mack menyerupainya, dia bersumpah untuk mendedahkan kebenaran tak kira risiko yang dihadapinya.