Sinopsis cerita: hidangan pertama ialah Sos Bolognese Perancis Justine yang dibuat dengan ayam. Hidangan kedua menjemput Priya daripada "Cuisine Black and White" untuk menunjukkan kentang goreng India dengan salad selada berempah.