Celebrating the Season
Duff Goldman mencabar tukang roti untuk bantu Elf Pengakap mengambil "swafoto elf" dengan latar belakang boleh dimakan. Dua pasukan terbawah mereka pakaian perayaan yang boleh dimakan untuk pertunjukan fesyen elf oleh juri Kardea Brown dan Ashley Holt.