Borneo
Ed Stafford mencabar bekas anggota Marin dan pakar tali, Aldo Kane, untuk berlumba merentasi belantara berselirat di paya bakau Borneo. Dia perlu menghadapi buaya air masin yang besar dan kebolehan ikhtiar hidup Aldo yang mengagumkan.