E.B. White’s Charlotte’s Web Part 1
Seekor babi kecil, Wilbur membiasakan diri dengan kehidupan ladang selepas diselamatkan oleh gadis kecil bernama Fern. Wilbur mengetahui ia dibesarkan untuk disembelih, ia meminta bantuan kawannya, seekor labah yang pintar dan wajar bernama Charlotte.