Orqwith Patrol
Ketika terperangkap di Orqwith, Jane memaksa Cliff mencari jangka hayat, Vic memberikan Deric peluang menjadi wira dengan menentang Scissorman. Sementara itu, Rouge cuba memujuk Rita yang muram untuk menyertai ahli pasukan yang lain.