Ketujuh-tujuh artis itu bertemu Profesor Su, tokoh kerohanian di sebalik keseluruhan projek itu. Profesor membimbing mereka melalui latihan yang direka untuk menyediakan mereka menghadapi cabaran ketahanan sepanjang 16 kilometer.