Jeff Goh, Gao Mei Gui, Hazelle Teo
Chris sudah biasa ditemubual oleh DJ radio, tetapi hari ini dia dapat bertukar peranan dan menemubual DJ pula. Teraju YES933, Hazelle, Mei Gui dan Jeff membawa tenaga yang hebat!