On the Kumamoto Road
Di jalan Kumamoto, perhentian pertama ialah Rumah Persinggahan Senomoto, di mana kami mencuba menu klasik tantanmen. Perhentian kedua ialah Drive-in Kozuma, di mana kita boleh menikmati champon dan daging panggang yang terkenal.