Deer Urine Farmer/Necropsy
Mike Rowe Anna, IL, dan meranduk cirit-birit sedalam lutut untuk mengumpul air kencing rusa untuk pemburu rusa Amerika. Mike ke Pantai Maryland untuk melakukan nekropsi ke atas haiwan laut untuk menentukan punca kematiannya.