Variety of Flavor
Guy Fieri kunjungi pelbagai restoran menyajikan semua jenis rasa. Ada restoran Malaysia di Cincinnati dan restoran El Salvador di Port Chester, New York yang menyajikan hidangan asal budaya mereka. Sebuah bas di Omaha hidangkan piza dengan gaya Detroit.