Arizona Horror Story
Tiga mayat dijumpai dalam rumah terbakar di Scottsdale, dan ahli keempat telah hilang. Penyiasat menyedari mereka ada tiga kes homisid dan memulakan pemburuan pembunuhnya selama berdekad-dekad.