Ten Days
Selepas seorang remaja, Robest Piest hilang selepas hari jadi maknya, pegawai polis Jabatan Polis Des Plaines menjejak, menyoal siasat dan mengekori kontraktor keluarga Piest yang kali terakhir dilihat bersamanya, iaitu John Wayne Gacy.