Dalam perjalanan keluarga ke Chiangmai, Matthew meninjau semula matlamat lamanya untuk menjadi rahib, yang merisaukan Lydia yang hamil teruk. Kemudian, keluarga akhirnya mengetahui rancangan Ducky dan Dom untuk berpindah.